برای مارتین چانگ، خواندن کتاب دایره المعارف کوتاه برای لذت بردن از دانشآموزان سختگیرانه نیست، بلکه شکلی لذتبخش از ورزش شناختی است، تمرینی که هم لذتبخش و هم از نظر فکری مفید است.
مارتین چانگ گفت: «ما فقط نمیخواهیم بچهها در کلاس بدنسازی ورزش کنند، ما میخواهیم وقتی به خانه میرسند به ورزش ادامه دهند». “پس در مورد خواندن هم همینطور است. در مدرسه، ما میخواهیم مجموعهای از چیزها را به آنها نشان دهیم که امیدواریم آنها کتاب داستان کوتاه را بردارند، به خانه بروند و به وقت خود ادامه دهند.»
حتی خواندن کتاب ادبیات جهان سبک، فواید زیادی دارد، مهارتهای کلامی و خلاق را افزایش میدهد، ظرفیت ما برای همدلی را تقویت میکند، و حتی تعصب نسبت به گروههای مورد انگ را کاهش میدهد – همه مهارتهایی که با عادت کردن خوانندگان به زندگی در جهانهای ناآشنا، دیدن چیزها از دیدگاههای جدید، و فکر کردن به اینکه چگونه زنجیره ای از رویدادها می تواند منجر به نتایج پیش بینی نشده شود.
با این حال، مطالعه کتاب زبان خارجی برای سرگرمی – به ویژه انواع کتاب هایی که بخشی از ادبیات کلاسیک نیستند یا دارای اعتبار ادبی نیستند – اغلب مفیدتر تلقی می شود. مارتین چانگ گفت: «این یک دوگانگی نادرست است. «مردم احساس میکنند یا اجازه میدهیم بچهها خلاق باشند، کاری را که میخواهند انجام دهند، و به آنها حق انتخاب میدهیم، یا در مورد چیزها جدی میشویم و آنها عالی هستند و دانشآموز خوبی هستند. جدی است یا سرگرم کننده است. و این دوگانگی کاملاً نادرست است.»
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.